Termeni si Conditii Generale

Bine ați venit pe site-ul web operat de Nomoregrey (denumit în continuare: Furnizor de servicii). Este cuprins în prezentul document de Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare: GTC).

  1. a) să utilizeze serviciile disponibile pe site-urile www.nomoregrey.ro și nomoregrey.ro (denumite în continuare împreună: Website), și
  2. b) condițiile de utilizare a site-ului web de către utilizator (denumit în continuare: Utilizator), precum și
  3. c) unei persoane fizice care cumpără, comandă, primește de la alții, folosește sau folosește un produs afișat pe Site care acționează în afara sferei profesiei, ocupației independente sau activității sale de afaceri – inclusiv destinatarul comunicărilor comerciale și ofertelor aferente la produs – (denumite în continuare: Consumator) reguli aplicabile.

Vă rugăm să utilizați serviciile noastre numai dacă sunteți de acord cu toate punctele din termenii și condițiile noastre și le considerați obligatorii pentru dvs.

Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului este guvernată de instrucțiunile privind protecția datelor cuprinse într-un document separat, care poate fi găsit pe site-ul nostru la următoarea adresă: https://nomoregrey.ro/notificare-de-confidentialitate/

Informațiile tehnice necesare pentru utilizarea Site-ului, care nu sunt cuprinse în acești Termeni și Condiții, sunt furnizate de informațiile disponibile în altă parte a Site-ului. Limba contractului este maghiara. Contractul nu este un contract scris, nu sunt depuse de Furnizorul de Servicii, deci nu poate fi accesat sau vizualizat ulterior. Furnizorul de servicii nu se supune prevederilor niciunui cod de conduită scris, ci urmărește practici comerciale corecte bazate pe respect reciproc.

Prin utilizarea Site-ului, Utilizatorul recunoaște și acceptă următoarele:

Prin utilizarea Site-ului, Utilizatorul recunoaște și acceptă următoarele:

Furnizorul de servicii

GR7 Hungary Kft.

Adresă poștală: Belsőnyír tanya 404, 6000 Kecskemét.

Adresa punctului de ridicare (automate de colete): este specificata si selectata in timpul comenzii

Număr de înregistrare pentru gestionarea datelor:

Număr de înregistrare a companiei: 03-09-133114

Numele instanței de înregistrare:

Număr fiscal: 27096196-2-03

II/1. Responsabilitate

II/1.1. Responsabilitatea Utilizatorului

Utilizatorul poate folosi Site-ul numai pe propriul risc și acceptă că Furnizorul de servicii nu va fi responsabil pentru daunele materiale sau non-proprietate apărute în timpul utilizării, precum și pentru comportamentul dăunător care pune în pericol viața umană, integritatea fizică sau sănătatea. Furnizorul de servicii exclude orice responsabilitate pentru comportamentul utilizatorilor site-ului. Răspunderea sa se extinde exclusiv la răspunderea pentru încălcarea contractului.

Utilizatorul este obligat să se asigure că, atunci când folosește Site-ul, nu încalcă direct sau indirect drepturile terților sau legile. Utilizatorul este pe deplin și exclusiv responsabil pentru propria sa conduită, în astfel de cazuri Furnizorul de servicii cooperează pe deplin cu autoritățile care acționează pentru a detecta încălcările legale.

Datorită naturii globale a Internetului, Utilizatorul acceptă că, atunci când folosește Site-ul, este obligat să țină cont de prevederile legislației naționale relevante. Dacă orice activitate legată de utilizarea Site-ului nu este permisă conform legii țării Utilizatorului, Utilizatorul este singurul responsabil pentru utilizare.

În cazul în care Utilizatorul observă conținut inacceptabil pe Site, el trebuie să îl raporteze Furnizorului de Servicii imediat, utilizând una dintre metodele de contact descrise la punctul I.

II/1.2. Responsabilitatea Furnizorului de servicii

Furnizorul de servicii are dreptul, dar nu este obligat, să verifice conținutul care poate fi pus la dispoziție („Partajare”) de către Utilizatori în timpul utilizării Site-ului, iar Furnizorul de servicii are dreptul, dar nu este obligat, să caute semne de activitate ilegală în legătură cu conținutul publicat. Dacă, în cursul procedurii sale de bună-credință, Furnizorul de servicii consideră că conținutul inacceptabil indicat de Utilizator este întemeiat, acesta are dreptul de a șterge sau modifica imediat conținutul.

Paginile serviciului pot conține puncte de conectare (link-uri) care duc la paginile altor furnizori de servicii. Furnizorul de servicii nu își asumă nicio responsabilitate pentru practicile de protecție a datelor și alte activități ale acestor furnizori de servicii.

II/2. Drepturi de autor

Site-ul web în ansamblu, elementele sale grafice, textul și soluțiile tehnice, precum și elementele serviciului sunt supuse protecției dreptului de autor sau altor drepturi de proprietate intelectuală (deci, în special, protecția mărcilor comerciale). Furnizorul de servicii este deținătorul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat al întregului conținut, lucrării oricărui autor sau a altor creații intelectuale afișate pe site și în furnizarea de servicii disponibile prin intermediul site-ului (inclusiv, printre altele, toate elementele grafice și alte materiale,

Este permisă salvarea sau tipărirea conținutului site-ului web, precum și a anumitor părți, pe un mediu fizic sau alt suport de date pentru uz privat sau cu acordul prealabil scris al Furnizorului de servicii. Utilizarea dincolo de utilizarea privată – de exemplu stocarea într-o bază de date, transmiterea, publicarea sau descărcarea, comercializarea – este posibilă numai cu permisiunea prealabilă scrisă a Furnizorului de servicii.

În plus față de drepturile definite în mod specific în acești Termeni și Condiții, înregistrarea, utilizarea Site-ului Web și nicio prevedere a Termenilor și Condițiilor nu acordă Utilizatorului dreptul la orice utilizare sau utilizare a oricărui nume comercial sau a unei mărci comerciale pe Site. În plus față de afișarea asociată cu utilizarea intenționată a site-ului web, reproducerea temporară necesară și realizarea de copii în scopuri private, aceste lucrări intelectuale nu pot fi utilizate sau utilizate sub nicio altă formă fără permisiunea prealabilă scrisă a Furnizorului de servicii.

Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, în special în ceea ce privește numele de domeniu nomoregrey.ro, subdomeniile acestuia, toate celelalte nume de domenii ocupate de Furnizorul de servicii, subpaginile acestora, precum și suprafețele sale de publicitate pe Internet. Toate activitățile care vizează listarea, organizarea, arhivarea, piratarea și inginerie inversă a bazei de date a Furnizorului de servicii sunt interzise, ​​cu excepția cazului în care Furnizorul de servicii acordă o permisiune specială în acest sens.

Fără un acord separat sau folosirea serviciului în acest scop, este interzisă modificarea, copierea, inserarea de date noi în baza de date a Furnizorului de servicii sau ștergerea sau suprascrierea datelor existente prin ocolirea interfeței furnizate de Furnizorul de servicii sau căutarea. motoare.

Prin utilizarea Serviciului, Utilizatorul acceptă că Furnizorul de Servicii poate utiliza datele încărcate de Utilizator în timpul utilizării Serviciului în cadrul Informațiilor relevante de gestionare a datelor, oricând și oriunde, fără restricții și fără a plăti o taxă separată.

II/3. Activitate pe site

Produsele de îngrijire a părului GR-7 sunt vândute online în magazinul web nomoregrey.ro.

II/4. Cumpărături pe site

II/4.1. Înregistrare pe site

II/4.1.1. Informații generale despre înregistrare

Înregistrarea nu este necesară pentru a vizualiza conținutul site-ului web și pentru a plasa o comandă pe site. Utilizatorul se poate înregistra făcând clic pe submeniul „ÎNREGISTRARE” din elementul de meniu „CONTUL MEU” și completând interfața de înregistrare după caz.

Avantajul înregistrării pe Site este că Utilizatorul își poate plasa comanda mai rapid pe Site, o poate urmări cu ușurință și, de asemenea, se poate abona la newsletter-ul Furnizorului de Servicii.

Dacă Utilizatorul s-a înregistrat anterior pe Site, dar și-a uitat parola, acesta are opțiunea de a utiliza o reamintire a parolei.

II/4.1.2. Date care trebuie furnizate în timpul înregistrării

Pe interfața de înregistrare, Utilizatorul trebuie să furnizeze Furnizorului de servicii următoarele date:

  1. a) În submeniul „Înregistrare”.
  • Nume de utilizator
  • Adresa de e-mail
  • Parola
  1. b) Sub elementul de meniu „Date cont”.
  • Nume de familie
  • Nume
  • Adresa de e-mail
  • Numele de afișare
  1. c) Sub elementul de meniu „Date de livrare”.
  • Nume de familie
  • Nume
  • Numele companiei
  • Țară
  • Cod poștal
  • Oraș
  • Adresă
  • Județul
  • Număr de telefon
  • Adresa de e-mail
  1. d) Sub elementul de meniu „Date de facturare”.
  • Nume de familie
  • Nume
  • Numele companiei
  • Țară
  • Cod poștal
  • Oraș
  • Adresă
  • Județul
  • Număr de telefon
  • Adresa de e-mail

Dacă adresa de facturare și de livrare de pe Site sunt aceleași, Utilizatorul trebuie să marcheze acest fapt în caseta de selectare. Dacă adresa de facturare și de livrare nu se potrivesc, Utilizatorul are opțiunea de a introduce adresa de livrare.

Utilizatorul are, de asemenea, opțiunea de a se abona la buletinul informativ al Furnizorului de servicii pe această interfață bifând caseta de selectare.

Furnizorul de Servicii informează automat Utilizatorul cu privire la succesul înregistrării prin e-mail, în care Utilizatorul poate revizui datele furnizate în timpul înregistrării folosind o interfață de rezumat.

II/4.1.3. Drepturile și obligațiile Utilizatorului în timpul înregistrării

Utilizatorul se obligă ca datele personale furnizate în timpul înregistrării să fie reale și să le actualizeze după caz ​​pentru a se asigura că sunt în timp util, complete și corespund întotdeauna realității.

Utilizatorul are dreptul de a-și anula înregistrarea în orice moment, fără motiv, folosind butonul „ȘTERGERE CONTUL/PROFILUL MEU” din punctul de meniu „CONTUL MEU”.

Datele utilizatorului Utilizatorului sunt imediat eliminate din sistemul Furnizorului de Servicii după ștergere, dar acest lucru nu afectează conservarea datelor și documentelor legate de comenzile deja plasate și nici nu are ca rezultat ștergerea automată a acestor date din sistemul serverului. După ștergerea profilului, nu mai există nicio modalitate de a restabili datele, Furnizorul de Servicii va informa automat Utilizatorul despre succesul acestuia prin e-mail.

Utilizatorul este singurul responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de acces ale utilizatorului (în special parola). În cazul în care Utilizatorul ia la cunoștință că un terț neautorizat ar putea să fi obținut acces la parola furnizată în timpul înregistrării, acesta trebuie să își schimbe imediat parola, iar dacă se poate presupune că terțul abuzează în vreun fel de parolă, trebuie să notifice Furnizor de servicii în același timp.

II/4.2. Ordin

II/4.2.1. Informații generale despre comandă

Pentru a vizualiza conținutul Site-ului și pentru a plasa o comandă pe Site, nu este necesară înregistrarea, astfel încât Utilizatorul poate plasa o comandă pentru produsele anunțate spre vânzare pe Website în orice moment chiar și fără înregistrare.

II/4.2.2. Opțiuni de căutare a produselor disponibile pe site

Utilizatorul poate naviga prin produsele care pot fi comandate pe site și sunt organizate pe categorii (ex.: huse de pat, vânzare) și poate selecta produsul pe care dorește să-l comandă. Făcând clic pe numele categoriei din meniu, se afișează pagina de produs a produselor din aceasta. Dacă toate produsele dintr-o anumită categorie nu se încadrează pe o singură pagină, puteți naviga folosind numerele de sub produse.

Utilizatorul poate face clic pe elementul de meniu „CĂUTARE”, introduce în câmpul de căutare, poate efectua o căutare cu cuvinte libere și, de asemenea, poate căuta produsul pe care dorește să-l cumpere în funcție de categorie, culoare, material și dimensiune. În cazul în care un produs anunțat spre vânzare pe Site se potrivește căutării Utilizatorului, sistemul îl va afișa. În același timp, Utilizatorul poate sorta rezultatele căutării după preț, popularitate, mărime, culoare, material etc. puteți filtra și pe baza

Ca urmare a căutării, produsele sunt afișate în același mod ca și în cazul categoriilor menționate mai sus: este posibilă derularea paginilor – dacă căutarea dată ar da un rezultat care acoperă mai multe pagini – și, de asemenea, vizualizați proprietățile detaliate ale produsului.

II/4.2.3. Pagina produsului, procesul de selectare a produsului și de a-l plasa în coș

După ce face clic pe denumirea produsului sau pe imaginea care înfățișează produsul, Utilizatorul poate afla despre caracteristicile detaliate, prețul și alte proprietăți ale produsului care urmează să fie comandat pe pagina produsului.

Făcând clic pe butonul „ADĂUGAȚI ÎN COȘ” de pe pagina produsului, Utilizatorul poate selecta produsul de comandat și îl poate plasa în coș, iar pe aceeași interfață, introduce cantitatea produsului care urmează a fi achiziționat introducând-o cu precizie. Conținutul coșului (cantitatea de produs care urmează să fie comandat) poate fi văzut de către Utilizator în partea de sus a Site-ului, lângă pictograma „COSUL”.

Făcând clic pe pictograma „CART”, site-ul navighează utilizatorul la interfața Coș. Pe interfața „COSUL”, Utilizatorul poate vizualiza și verifica în detaliu lista produselor introduse în coș (cu denumire, poza produsului și preț brut), numărul de articole ce urmează a fi comandate și suma totală a comenzii – majorat cu taxa de expediere – în partea de jos a interfeței rezumative. Pe această interfață, Utilizatorul poate modifica oricând conținutul coșului său, deoarece are opțiunea de a șterge un produs din coș făcând clic pe butonul „X”, și poate modifica și cantitatea (numărul de bucăți) de produsul.

Sistemul Furnizorului de Servicii – automat, pe serverul Furnizorului de Servicii – stochează conținutul coșului dacă Utilizatorul iese de pe Website sau întrerupe procesul de cumpărare. La următoarea vizită, Utilizatorul își poate continua comanda după ce a intrat în interfața Site-ului, introducând adresa sa de e-mail și parola. Dacă nu doriți să stocați conținutul coșului, Utilizatorul poate goli coșul făcând clic pe simbolul „X” din partea stângă a produsului plasat în coș. Vă puteți modifica comanda făcând clic pe butonul „Editați”.

II/4.2.4. Codul cuponului de reducere

În cazul în care Utilizatorul are un cod de cupon care îi dă dreptul la o reducere, îl poate folosi introducându-l în câmpul de introducere a datelor la rubrica „COD CUPON” și făcând clic pe butonul „VALOARE CUPON” după introducerea acestuia. Făcând clic pe butonul „CONTINUAȚI CUMPĂRARE”, Utilizatorul își poate continua comanda pe Site.

II/4.2.5. Introduceți datele necesare pentru comandă

Făcând clic pe butonul „CONTINUAȚI CASH”, Utilizatorul poate alege pe interfața care apare

  • dacă sunteți utilizator înregistrat al Site-ului, intrați în pagină făcând clic pe butonul „LOG IN” și introducând datele dumneavoastră de autentificare în câmpurile de e-mail și parolă, sau
  • continuați cumpărăturile ca oaspete și plasați comanda fără înregistrare.

În cazul în care Utilizatorul nu dorește să se înregistreze pe Site pentru comandă, acesta trebuie să furnizeze datele personale, de livrare și de facturare necesare pentru îndeplinirea comenzii (definite la punctul II/4.1.2 din Termenii și Condițiile Generale) (Utilizatorii înregistrați pe Site-ul nu are nevoie de aceste date în timpul achiziției din nou, Site-ul va oferi automat Utilizatorului „Opțiuni de plată și livrare” în acest caz). În secțiunea „Comentariu”, Utilizatorul poate trimite Furnizorului de servicii un mesaj text legat de comandă și facturare.

În pasul următor, în dreapta „DATE DE FACTURARE”, Utilizatorul trebuie să aleagă între opțiunile de livrare și apoi opțiunile de plată.

Pentru finalizarea achiziției, Utilizatorul trebuie să declare – prin intermediul unei casete de selectare – la punctul „Condiții de cumpărare” că a citit și acceptă Condițiile de cumpărare (CGV valabile) și Informațiile de gestionare a datelor, precum și despre abonare. la buletinul informativ.

II/4.2.7. Trimiterea (livrarea) comenzii

După ce a făcut clic pe butonul „TRIMITERE COMANDA” din partea de jos a paginii, Utilizatorul își poate finaliza comanda. Furnizorul de Servicii anunță Utilizatorul cu privire la succesul comenzii pe interfața ulterioară și printr-o scrisoare automată trimisă la adresa de e-mail a Utilizatorului, care e-mail de confirmare conține detaliile exacte ale comenzii.

Utilizatorul înregistrat poate monitoriza starea comenzii sale până la finalizarea comenzii făcând clic pe eticheta „CONTUL MEU” „COMANDĂ” din partea de sus a Site-ului. Aici puteți găsi toate comenzile anterioare. Fiecare comandă poate fi identificată printr-un număr unic de comandă. Utilizatorul poate imprima comanda fără limită de timp.

II/4.3. Corectarea erorilor de introducere a datelor

În orice etapă a comenzii, până la finalul procesului de comandă, utilizatorul are posibilitatea de a corecta oricând erorile de introducere a datelor pe site, fie în contul propriu (modificarea datelor utilizatorului), fie pe interfața comenzii (de ex. : ștergeți un produs din coș făcând clic pe butonul „X”). Erorile de introducere a datelor includ, de exemplu, o cantitate introdusă incorect, plasarea unui produs greșit în coș și apoi ștergerea produsului din coș, scrierea greșită a datelor despre comandă etc. (ex: adresa de livrare).

II/4.4. Oferta obligatorie, confirmare

II/4.4.1. Oferta obligatorie, crearea contractului

În cazul în care Utilizatorul nu a plătit contraprestația pentru produse (prețul produsului plus taxa de transport sau de livrare a coletului) în același timp cu finalizarea comenzii, comanda finalizată de acesta (trimisă în sistemul Site-ului) este considerată o ofertă. , iar sosirea acestuia la Furnizorul de Servicii este confirmată automat de către acesta din urmă e – va fi confirmată Utilizatorului prin e-mail – fără întârziere.

E-mailul de confirmare conține datele furnizate de Utilizator în timpul achiziției sau înregistrării (date personale, de livrare și de facturare), identificatorul comenzii, data comenzii, lista și cantitatea elementelor aparținând produsului comandat, prețul produsului, costul de livrare și suma totală de plătit.

Utilizatorul este scutit de obligația de a face o ofertă dacă nu primește fără întârziere un e-mail de confirmare de la Furnizorul de Servicii cu privire la comanda sa, dar în cel mult 48 de ore.

Acest e-mail de confirmare este considerat ca acceptare a ofertei făcute de Utilizator din partea Furnizorului de Servicii, care creează un contract valabil între Furnizorul de Servicii și Utilizator.

Comanda este considerată un contract încheiat electronic, care este reglementat de Legea V din 2013 privind Codul civil, Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor comerciale electronice și ale serviciilor legate de societatea informațională. sunt guvernate de lege. 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și companie. (II. 26.) Intră sub incidența Hotărârii Guvernului și ia în considerare prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor.

II/4.4.2. Corectarea si modificarea comenzii dupa finalizare

Dacă comanda Utilizatorului a fost deja trimisă Furnizorului de servicii și

  1. a) observă o eroare (greșeală, omisiune etc.) în datele personale, de livrare sau de facturare furnizate de acesta în e-mailul de confirmare, trebuie să anunțe Furnizorul de servicii în termen de 12 ore de la livrare persoanei corespunzătoare, sau pentru livrare la,
  2. b) doreste sa efectueze modificari legate de continutul comenzii (ex. in ceea ce priveste produs, cantitate), astfel ca trebuie sa anunte Prestatorul de Servicii in cel mai scurt timp pentru a evita onorarea comenzilor nedorite. Într-un astfel de caz, comanda cu conținut modificat este considerată o nouă ofertă. În cazul în care Furnizorul de servicii nu mai poate respecta modificarea de conținut solicitată din cauza notificării cu întârziere a utilizatorului, costurile suplimentare rezultate vor fi suportate de către Utilizator.

II/4.5. Plată

Furnizorul de servicii oferă următoarele opțiuni de plată pentru Utilizator:

Plata cu cardul de credit: Puteți plăti comanda în magazinul online cu cardul de credit. Prin plata cu cardul bancar, puteți face cumpărături confortabil și în siguranță în magazinul nostru. Tot ce trebuie să facă clienții noștri este să apese pe „plătiți cu card bancar” atunci când aleg metoda de plată și apoi să introducă numărul cardului, data expirării și codul de securitate din trei cifre pe serverul de plată Stripe. Stripe acceptă carduri VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro și JCB. Cardurile bancare emise exclusiv pentru uz electronic pot fi acceptate numai dacă utilizarea lor este permisă de banca emitentă a cardului! Vă rugăm să verificați la banca dumneavoastră dacă cardul dumneavoastră poate fi utilizat pentru achiziții online.

II/4.6. Factura fiscala

Furnizorul de Servicii trimite utilizatorului prin intermediul programului factura electronică emisă de programul de facturare și gestionare a contului Billingo la adresa de e-mail specificată în timpul comenzii. Factura electronică nu trebuie tipărită, este autentică în formă electronică.

II/4.6. Factura fiscala

Furnizorul de Servicii trimite utilizatorului prin intermediul programului factura electronică emisă de programul de facturare și gestionare a contului Billingo la adresa de e-mail specificată în timpul comenzii. Factura electronică nu trebuie tipărită, este autentică în formă electronică.

II/4.7. Opțiuni de livrare oferite de Furnizorul de servicii către Utilizator

II/4.7.1. Livrare la domiciliu prin serviciu de curierat

Comenzile plasate pe Site sunt livrate de serviciul de curierat GLS la adresa specificată de Utilizator în timpul comenzii online. Serviciul de curierat livrează comenzi în zilele lucrătoare (de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor) între orele 08:00 și 17:00. În cazul în care Utilizatorul nu este prezent la adresa specificată în perioada de mai sus, este recomandabil să introduceți o adresă de livrare ca adresă de livrare la care în timpul perioadei de livrare

Utilizatorul poate primi cu siguranță produsul comandat.

Serviciul de curierat trimite o notificare către Utilizator despre livrarea coletului către serviciul de curierat prin e-mail la adresa de e-mail furnizată la finalizarea comenzii, care conține numărul coletului și un link către opțiunea de a preciza în continuare data livrării .

Cu numărul pachetului, Utilizatorul are posibilitatea de a utiliza funcția de căutare online a pachetului oferită de GLS în orice moment al zilei.

În cazul în care Utilizatorul nu se află la adresa de livrare specificată de Utilizator la ora indicată de serviciul de curierat și livrarea coletului eșuează, curierul va lăsa o notificare la adresa de livrare. Serviciul de curierat va încerca să livreze produsele comandate de trei ori gratuit.

În cazul în care a treia livrare – dintr-un motiv imputabil Utilizatorului – nu a reușit, Furnizorul de servicii va încerca o nouă livrare doar cu ajutorul serviciului de curierat dacă Utilizatorul a plătit contravaloarea comenzii și o taxă de re-livrare de 550 LEI către Furnizorul de servicii prin transfer bancar și a fost creditat în contul Furnizorului de servicii. Taxa pentru o nouă livrare după o livrare nereușită este de 50 LEI, chiar și în cazul plății anticipate sau transferului bancar, pe care Utilizatorul trebuie să-l plătească prin transfer bancar către Furnizorul de Servicii cel târziu în a 5-a zi de la livrarea nereușită, în caz contrar achiziția. pretul deja platit – minus taxa de livrare – va fi returnat la for si contractul este reziliat.

Odată cu acceptarea produsului de la persoana care efectuează livrarea, și odată cu semnarea documentului care atestă acceptarea, are loc acceptarea cantitativă și calitativă a produsului, ceea ce înseamnă că după acceptare – după plecarea curierului – Furnizorul de servicii nu este în măsură să accepte ulterior o reclamație privind cantitatea și calitatea din partea Utilizatorului Prin semnarea bonului de livrare, Utilizatorul recunoaște astfel că coletul primit se conformează atât extern, cât și din punct de vedere al conținutului său cu conținutul comenzii sale (astfel, conținutul coletului nu este incomplet, produsul nu este deteriorat).

În cazul în care Utilizatorul constată deteriorarea produsului sau a ambalajului în timpul livrării, o înregistrare a daunei trebuie făcută în prezența persoanei care efectuează livrarea. In cazul in care ambalajul sau produsul este vizibil deteriorat la primire, iar deteriorarea s-a produs inainte de primirea marfii, Furnizorul de Servicii va asigura returnarea produsului in mod gratuit. Furnizorul de servicii nu își asumă nicio responsabilitate pentru daune detectate după primire!

II/4.8. Timpul de livrare

Termenul limita de livrare a comenzii este de 3-5 zile lucratoare pentru livrarea la domiciliu prin serviciu de curierat. În cazul în care termenul de livrare este amânat dintr-un motiv oarecare, Furnizorul de servicii va informa întotdeauna Utilizatorul. Furnizorul de servicii nu își poate asuma responsabilitatea pentru eventualele întârzieri cauzate de furnizorul de servicii de livrare a coletelor.

În lipsa unui acord diferit între Părți, Furnizorul de Servicii este obligat să furnizeze (livrare) produsul Utilizatorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la încheierea contractului. Dacă, dintr-un motiv extern, inevitabil, termenul de furnizare de mai sus este amânat, sau produsul nu poate fi pus la dispoziția Utilizatorului, Furnizorul de Servicii va informa întotdeauna Utilizatorul despre acest lucru (forță majoră). În caz de forță majoră, Furnizorul de Servicii își exclude responsabilitatea față de Utilizator.

În cazul unei întârzieri a Furnizorului de servicii, Utilizatorul care este considerat Consumator are dreptul să stabilească un termen suplimentar. În cazul în care Furnizorul de Servicii nu execută în termenul suplimentar, Utilizatorul, care este considerat Consumator, are dreptul să se retragă din contract.

Utilizatorul care este considerat Consumator are dreptul de a se retrage din contract fără a stabili un termen suplimentar dacă

  1. a) Furnizorul de servicii a refuzat executarea contractului; obsesie
  2. b) conform unui acord separat între Utilizator și Furnizorul de servicii, sau datorită scopului recunoscut al serviciului, contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul de executare specificat – și nu în orice alt moment.

III. Dreptul de retragere

III/1. Procedura de exercitare a dreptului de retragere

Numai Consumatorul [Termeni și Condiții Clauza de bun venit c)] are dreptul în cazul unui contract de vânzare a produsului

  1. a) produs,
  2. b) la furnizarea mai multor produse, până la ultimul produs furnizat,
  3. c) în cazul unui produs format din mai multe loturi sau bucăți, ultimul lot sau bucată furnizat;
  4. d) în cazul în care produsul trebuie să fie livrat în mod regulat într-o perioadă determinată, se retrage din contract fără motiv în termen de treizeci (30) de zile de la data primirii primului serviciu de către Consumator sau un terț, altul decât transportatorul indicat de l.

Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere și în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și ziua primirii produsului.

În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, acesta trebuie să trimită Furnizorului de servicii o declarație clară a intenției sale de a se retrage (de exemplu, prin scrisoare, poștă sau e-mail), folosind datele de contact indicate la punctele I. 3 și 15 din Termenii și condițiile generale. Consumatorul își exercită dreptul de retragere într-un termen limită, dacă își trimite declarația de anulare Furnizorului de servicii înainte de expirarea termenului indicat mai sus. Consumatorului îi revine sarcina de a dovedi că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu prevederile specificate la punctele a)-d). Furnizorul de servicii – ca răspuns la declarația de retragere trimisă prin poștă sau poștă electronică – va confirma imediat primirea declarației de retragere a Consumatorului prin e-mail. În cazul unei anulări trimise în scris prin poștă, aceasta se consideră validată în termen dacă Consumatorul și-a depus declarația în acest sens la Furnizorul de servicii în termen de 30 de zile calendaristice (chiar și în a 30-a zi calendaristică), care este confirmată prin ștampila poștale (este important ca scrisoarea Consumatorului să fie trimisă prin scrisoare recomandată la oficiul poștal pentru ca data afișării să poată fi dovedită în mod fiabil). În cazul notificării prin e-mail, Furnizorul de Servicii ia în considerare timpul de trimitere a e-mailului din punctul de vedere al calculării termenului limită.

În caz de retragere, consumatorul trebuie să returneze produsul comandat la adresa de corespondență indicată la punctul 3 din Termenii și condițiile generale ale Furnizorului de servicii fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 10 zile de la data notificării declarației de retragere. Se consideră că termenul limită a fost îndeplinit dacă Consumatorul trimite produsul (îl postează sau îl predă curierului pe care l-a comandat) înainte de expirarea termenului de 10 zile.

Costul returnării produsului la adresa de corespondență a Furnizorului de servicii este suportat de Consumator. Furnizorul de servicii nu poate accepta coletul returnat ramburs la livrare. În afară de costul returnării produsului, Consumatorului nu i se vor percepe alte costuri legate de anulare.

În cazul în care Consumatorul se retrage din contract, Furnizorul de servicii va rambursa toate compensațiile furnizate de Consumator, inclusiv costul transportului (plătit pentru livrarea la un automat de colete) imediat, dar nu mai târziu de 10 zile de la primirea declarației de retragere a Consumatorului. . Furnizorul de servicii are dreptul de a reține rambursarea până când produsul a fost returnat sau Consumatorul a furnizat dovada credibilă că l-a returnat.

În timpul rambursării, Furnizorul de Servicii utilizează o metodă de plată identică cu metoda de plată utilizată în timpul tranzacției inițiale, cu excepția cazului în care Consumatorul își dă acordul expres cu utilizarea unei alte metode de plată; datorită aplicării acestei metode de rambursare, Consumatorului nu i se va percepe niciun cost suplimentar.

Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru scăderea valorii produsului numai dacă aceasta s-a produs din cauza utilizării care depășește utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.

III/2. Consumatorul nu are dreptul de retragere

Consumatorul nu are dreptul de retragere

  1. a) în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs de Furnizorul de Servicii pe baza instrucțiunilor Consumatorului sau la cererea expresă a acestuia, sau în cazul unui produs care a fost clar adaptat Utilizatorului;
  2. b) în cazul unui produs deteriorat, deteriorat sau inutilizabil din cauza utilizării care depășește utilizarea necesară sau necorespunzătoare – din motive imputabile Consumatorului;
  3. c) în cazul contractelor încheiate la licitaţie publică.
  4. Garantie

V/1. Garanție accesorii

În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Consumatorul poate face o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii. Consumatorul își poate exercita pretențiile de garanție într-un termen de prescripție de doi ani de la data primirii, pentru defecte ale produsului care existau deja la momentul livrării produsului. După termenul de prescripție de doi ani, Consumatorul nu își mai poate exercita drepturile de garanție accesorie.

În cazul unui contract încheiat cu un Utilizator care nu se califică drept consumator, persoana îndreptățită își poate exercita pretențiile de garanție într-un termen de prescripție de 1 an de la data primirii.

Consumatorul poate – la alegerea sa – să solicite o reparație sau înlocuire, cu excepția cazului în care îndeplinirea cererii alese de Consumator este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru Furnizorul de Servicii față de îndeplinirea unei alte cereri. Dacă reparația sau înlocuirea nu a fost solicitată de către Consumator, sau nu a putut solicita, Utilizatorul poate solicita o livrare proporțională a despăgubirii sau Utilizatorul poate corecta eroarea pe cheltuiala Furnizorului de Servicii, sau poate solicita corectarea acesteia de către altcineva sau – în ultimul caz – se poate retrage din contract. Nu există loc de anulare din cauza unei erori nesemnificative.

Consumatorul poate trece de la dreptul de garanție al accesoriilor alese la altul, dar este obligat să suporte costul comutării, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau Furnizorul de servicii a dat un motiv pentru aceasta. Consumatorul este obligat să notifice Furnizorul de servicii despre defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Consumatorul își poate face cererea de garanție direct împotriva Furnizorului de servicii.

În termen de șase luni de la finalizarea contractului, nu există altă condiție de validare a revendicării garanției accesorii decât raportarea defecțiunii, dacă Consumatorul face dovada că a achiziționat produsul de la Furnizorul de servicii (prin prezentarea unei facturi sau a unei copii a factura fiscala). Într-un astfel de caz, Furnizorul de Servicii va fi scutit de garanția accesoriilor doar dacă infirmă această prezumție, adică dovedește că defectul produsului a apărut după ce acesta a fost predat Consumatorului. În cazul în care Furnizorul de servicii este în măsură să dovedească că cauza erorii a fost cauzată de un motiv care poate fi pus pe seama Consumatorului, acesta nu este obligat să accepte cererea de garanție formulată de către Consumator. Cu toate acestea, după șase luni de la data efectuării, Consumatorul este obligat să facă dovada că defectul pe care l-a recunoscut era deja prezent la momentul executării.

În cazul în care Consumatorul își face revendicarea în garanție cu privire la o parte a produsului care este separabilă din punct de vedere al defectului indicat, revendicarea în garanție nu este considerată susținută pentru alte părți ale produsului.

IV/2. garantia produsului

În cazul unui defect al produsului, Consumatorul – după alegerea sa – IV/1. poate revendica un drept sau o revendicare de garantie a produsului specificate la pct Consumatorul își poate comunica reclamația de garanție a produsului Furnizorului de servicii folosind datele de contact indicate la punctele 3 și 15 din Termenii și condițiile generale.

Cu toate acestea, consumatorul nu are dreptul de a revendica o pretenție de garanție accesorie și o pretenție de garanție a produsului în același timp, paralel între ele, din cauza aceluiași defect. Cu toate acestea, în cazul executării cu succes a unei cereri de garanție a unui produs, Consumatorul poate face cererea de garanție a accesoriilor pentru produsul înlocuit sau piesa reparată împotriva producătorului. Ca pretenție de garanție a produsului, Consumatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect. Consumatorul trebuie să dovedească defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.

Un produs este considerat defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are proprietățile descrise de producător.

Consumatorul își poate revendica cererea de garanție a produsului în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. După acest termen, veți pierde acest drept. După descoperirea defectului, Consumatorul este obligat să notifice fără întârziere producătorul produsului sau Furnizorul de servicii despre defect. O eroare comunicată în termen de două luni de la descoperirea erorii trebuie considerată comunicată fără întârziere.

Consumatorul este responsabil pentru daunele rezultate din întârzierea comunicării.

Producătorul sau Furnizorul de servicii este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă demonstrează că:

  1. a) produsul nu a fost fabricat sau comercializat ca parte a activităților sale comerciale sau
  2. b) defectul era de nerecunoscut la momentul introducerii lui pe piață conform stării actuale a științei și tehnologiei, sau
  3. c) defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a reglementărilor oficiale obligatorii.

Pentru scutire, este suficient ca producătorul sau Furnizorul de servicii să facă dovada unuia dintre punctele a)-c)

  1. Opțiuni de aplicare a legii

V/1. Locul, ora și modalitatea de tratare a reclamațiilor

Utilizatorul sau Consumatorul își poate comunica obiecțiile cu privire la produs sau la activitățile Furnizorului de Servicii Furnizorului de Servicii folosind datele de contact indicate la punctele I. 3, 15 și 16 din Termenii și Condițiile Generale.

Furnizorul de servicii va investiga de îndată o plângere comunicată telefonic sau folosind alte servicii de comunicații electronice (denumite în continuare: verbală), dacă are posibilitatea de a face acest lucru. Dacă, din cauza naturii reclamației, nu este posibilă soluționarea imediată a problemei ridicate în timpul reclamației verbale, sau dacă Utilizatorul sau Consumatorul nu este de acord cu tratarea reclamației, Furnizorul de servicii va înregistra reclamația, care va fi păstrat timp de cinci ani, împreună cu răspunsul pe fond la plângere . În cazul unei plângeri verbale, Furnizorul de Servicii trimite Utilizatorului sau Consumatorului o copie a protocolului prin e-mail, cel târziu în același timp cu răspunsul de fond, care este furnizat cu un identificator unic. În alte privințe, furnizorul de servicii este obligat să acționeze în legătură cu reclamația scrisă.

Furnizorul de servicii va răspunde la reclamația primită în scris cât mai curând posibil, dar în cel mult 30 de zile.

În cazul în care reclamația este respinsă, Furnizorul de servicii va informa Utilizatorul sau Consumatorul cu privire la motivul respingerii.

V/2. Alte Remedii

În cazul în care gestionarea reclamației dintre Furnizor de Servicii și Utilizator sau disputa juridică a consumatorilor dintre Furnizorul de Servicii și Consumator se încheie fără succes, Utilizatorul sau Consumatorul poate căuta oportunități de aplicare a legii în fața următoarelor organizații (autorități, inspectorate).

Consiliul Județean de Conciliere Pest

Adresa: 1119 Budapesta, Etele út 59-61. al 2-lea em. 240.

Număr de telefon: (1)-269-0703

Număr de fax: (1)-269-0703

Președinte: Dr. Károly Csanádi

Adresă de e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Adresa site-ului web: www.panaszrendezes.hu

Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației

1125 Budapesta, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Adresă poștală: 1530 Budapesta, Căsuța PO: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Date de contact ale Inspectoratului Sef competent teritorial

Denumirea Inspectoratului Regional: Oficiul Guvernului Județean Pest Inspectoratul pentru Protecția Consumatorului

Adresa poştală a sediului Inspectoratului Regional: 1365 Budapesta, Pf.: 270.

Numărul de telefon al Inspectoratului General Regional: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Fax: +36 1 236-3956

Adresa de e-mail a Inspectoratului Regional: fogyved.pestmegye@pmkh.hu

  1. Modificarea unilaterală a Termenilor și Condițiilor Generale, prețurilor produselor

Furnizorul de Servicii este în drept să modifice unilateral Termenii și Condițiile Generale, prețurile produselor vândute pe site și alte prețuri indicate pentru viitor, pe lângă informarea în prealabil a Utilizatorilor pe Site. După intrarea în vigoare (publicarea pe Site), prevederile modificate devin efective față de Utilizator la prima utilizare a Site-ului, acestea trebuie aplicate comenzilor plasate după modificare.

VII. Păstrarea dreptului de proprietate

Produsul rămâne proprietatea Furnizorului de servicii până la plata integrală a prețului de achiziție. Dacă, din orice motiv, produsul intră în posesia Utilizatorului înainte de achitarea integrală a prețului de achiziție, Furnizorul de Servicii este răspunzător pentru toate daunele pentru care nimeni nu poate fi obligat să le despăgubească.

VIII. Limitări tehnice

Cumpărăturile pe site-ul web presupun cunoașterea și acceptarea de către Utilizator a posibilităților și limitărilor Internetului, în special în ceea ce privește performanța tehnică și erorile care pot apărea. Furnizorul de servicii nu este responsabil dacă în rețeaua de internet este detectată vreo eroare operațională, care împiedică funcționarea site-ului și achiziția.

Shopping Cart